Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Μαθαίνω να γράφω Εκθέσεις



Οδηγίες για την έκθεση
Τι πρέπει να προσέξω για να γράψω μια σωστή Έκθεση

Κατ’ αρχήν διαβάζω προσεχτικά το θέμα για να το καταλάβω όσο γίνεται καλύτερα.
Ύστερα, σκέφτομαι και φέρνω στο μυαλό μου, όλα όσα γνωρίζω για το θέμα.
Πρέπει να ξέρω ότι η έκθεση, χωρίζεται σε τρία μέρη:
τον πρόλογο, το κύριο θέμα και τον επίλογο.

Προσέχω επίσης τα εξής :

  •  Δεν ξεχνάω  να αφήνω παραγράφους. (Αλλάζω παράγραφο όταν αλλάζει το νόημα).
  •  Προσέχω να μην κάνω ορθογραφικά λάθη, συμβουλεύομαι το λεξικό μου και ρωτάω τη δασκάλα μου ή το δάσκαλό μου.
  •  Κάνω μικρές και όμορφες προτάσεις.
  •  Κάνω ωραία και καθαρά γράμματα για να φαίνεται όμορφο το γραπτό μου.
  •  Δε βγαίνω έξω από τα περιθώρια
  •  Προσέχω να βάζω σωστά τα σημεία της στίξης ( κόμματα, τελείες, ερωτηματικά, θαυμαστικά, παύλες, αποσιωπητικά ).
  •  Αφού τελειώσουμε την έκθεσή μας, τη διαβάζουμε και την ξαναδιαβάζουμε με μεγάλη προσοχή!


Εκπαιδευτικός: Γεωργοπούλου Χριστίνα (e-selides.gr)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου